Summer Caaaaamp! 🙂
Misiunea noastra, a organizatorilor Taberei Happy Faces, este sa cream un mediu atractiv si diversificat, plin de experiente noi si de activitati fascinante, pentru copiii si tinerii care ne calca pragul.
Cu ajutorul echipei de animatori internationali, am creat un program dedicat aventurilor din toata lumea. In Tabara Happy Faces, cei peste 70 de animatori, veniti anual, din peste 25 de tari, conlucreaza, aducandu-si fiecare aportul, prin varietatea culturala si lingvistica pe care o au, prin talent si abilitatile de care dispun…la crearea unor momente magice, de care se bucura si de care isi vor aminti cei mici, multi ani, de acum inainte. Cause, you may leave CAMP, but camp will never leave YOU!
PROGRAM ZILNIC
8.15: – Wake-up Team da trezirea, pe muzica, mergand la fiecare camera in parte
8.30: – Inviorarea – are loc pe terenul de sport si ia diverse forme, care de care mai…invioratoare 🙂
9.00: – I want breakfast – Mic dejun, mic dejun!
9.45: – Come in song – ne aduna pe toti pe terasa mare, pentru inceperea activitatilor!
10.00: – Prima activitate a zilei!
11.30: Pauza de… “Hydrate/Dehydrate and always, always remember to…wash your hands”!
11.45: A doua activitate a diminetii
13.30: Pranzul (and don’t forget to eat your veggies!”)
15.30: Prima activitate de dupa-masa.
17.00: Pauza de “Hydrate/Dehydrate and always, always remember to …wash your hands”!
17.30: A doua activitate de dupa-masa
19.30: Cina – “La masaaaaaaaaa….”!
20.30: But we are not done yet: Programul de seara!
22.30 Verificarea camerelor, making sure everybody is safe and well and….Nighty night!
"THE Survival KIT": Ce punem in bagajel?
- Sapca/Palarie de soare
- Haine comode, in care ne putem misca usor, trening
- Geaca de ploaie
- Incaltaminte comoda, in care sa putem alerga
- Slapi pentru interior
- Gel de dus/Sampon/Pasta de dinti/Periuta/Prosop
- Mai multe seturi de lenjerie intima si sosete
- Costum de baie
- Hanorac mai gros, pentru seara
- Sticla de apa personalizata (apa este potabila si le putem reumple de la orice robinet)
Despre PROGRAM si despre REGULILE TABEREI:
O zi in tabara Happy Faces este lunga si plina de activitati! Cum ne place sa reamintim copiilor, THIS IS NOT A VACATION, THIS IS A ….SUMMER CAMP!!! Avem deci un program super plin de jocuri, sporturi, provocari si lucruri de invatat, de la profesorii si animatorii nostri internationali! Odihna de peste noapte, alimentatia sanatoasa si o hidratare permanenta, sunt conditii absolut necesare pentru a putea sa ne bucuram din plin, de zilele petrecute in tabara. Este important sa stiti aceste lucruri, deoarece, nu vom avea mult timp liber la dispozitie, ne place sa dam sens, fiecarei secunde petrecute impreuna…after all, “our time is short”…
- Copiii sunt responsabili in a sosi la activitati cu toate cele necesare, inclusiv cu o sticla de apa plina, haine comode, in care se pot misca usor, incaltaminte sport, in care se poate alerga fara nici un pericol si desigur...ecusonul Happy Faces! "Always be your best self!"
- La ceremonia de deschidere a taberei, care are loc in prima zi, toata lumea va fi informata cu privire la programul zilnic, la regulile taberei, iar participantii vor avea ocazia sa ii cunoasca pe animatorii internationali si romani, care vor avea grija de ei si care vor coordona activitatile (de obicei in jur de 30-40 de persoane, din cel putin 15-20 de tari). Toate activitatile taberei sunt OBLIGATORII, iar participantii trebuie sa stie acest lucru inaintea sosirii, si sa participe punctual si activ, la programul oferit, pentru a se putea bucura din plin de aceasta experienta.
- Telefoanele raman in camere pe timpul activitatilor, dar pot sa fie folosite seara, pentru a ramane in contact cu cei de acasa. Aceasta regula a taberei are multe beneficii pentru participanti: le da copiilor oportunitatea de a se concentra mai bine la activitatile din program si sa maximizeze timpul petrecut in tabara. In acelasi timp, reduce riscul deteriorarii sau pierderii acestor bunuri, pe timpul jocurilor dinamice sau a deplasarilor pe care le vom face. In cazul in care participantii nu vor respecta aceasta regula, nu vom fi considerati responsabili pentru pierderea sau distrugerea acestor bunuri. Evident, participantii nu au voie sa plece din tabara fara un adult insotitor, fie un cadru didactic sau un animator Happy Faces.
- Vor fi momente de acomodare, in special in cazul copiilor mai mici, si cu precadere in primele 48 de ore de la sosire , in care dorul de casa si de parinti, va fi destul de puternic. Scopul nostru este sa le creem tuturor copiilor un mediu in care ei sa fie incurajati si sustinuti, ca sa isi depaseasca toate aceste temeri, doruri si frici, si sa devina la finalul taberei..."their best self". Pentru acest lucru avem insa nevoie de intelegerea si de sprijinul dumneavoastra. Haideti sa ii lasam sa se bucure de acest superb program, care ii tine mereu stimulati si ocupati, sa ii incurajam impreuna inspre a-si face prieteni noi, si in a "colectiona" cat mai multe amintiri pretioase cu putinta, din perioada fantastica a copilariei. In cazul in care considerati ca nu sunteti totusi, nici dumneavoastra si nici copilul, pregatiti pentru aceasta "despartire" temporara, este mai bine sa mai asteptati un an, decat sa fortati lucrurile.
Incheiem reamintindu-va ca exista un regulament al taberei, care pentru siguranta fizica si emotionala a fiecaruia, trebuie respectat. Nu vom tolera in tabara comportamente care ii pun in pericol pe ceilalti, violenta (fizica sau verbala), discriminarea, bullying-ul, folosirea excesiva a telefoanelor sau “chiulirea” de la activitatile taberei. Daca acest lucru se va intampla, parintii copilului respectiv vor fi anuntati cu privire la aceste abateri, iar daca situatia nu se va ameliora, copilul va pleca acasa.
Informatii utile
- Acceptam atat rezervari de grup cat si individuale.
- Locurile se ocupa pe baza depunerii unui avans de 300 lei/pers.
- La fiecare 10 platitori asiguram 1 gratuitate pentru cadrul insotitor.
- Cazarea se face in camere de cate 4-5-6-7-9 locuri, fiecare cu grup sanitar propriu. Incalzire si apa calda tot timpul!! (detalii locatie: www.terramythica.ro). Capacitate 180 de locuri.
- Ora de preluare a camerelor este 14.00, eliberare acestora facandu-se la ora 10.00 (obligatoriu).
- Prima masa servita este cina, iar in ultima zi este asigurat si pranzul (servit la pachet).
- Asiguram transportul pe ruta gara/autogara Alba Iulia - Ighiu - 15 lei/pers, sau gara Teius-Ighiu- 20 lei/pers.X 2 drumuri
- Solicitam avizul medical al copilului cu 48 ore inainte de sosirea in tabara!
- Avansul se returneaza doar in cazul anularilor efectuate cu minim 30 de zile inainte de sosirea in tabara (valabil pentru rezervarile individuale!).
- La sosire se prezinta Acordul Parental si Declaratia de Sanatate Covid disponibile aici:
Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie cu mare placere: 0745.075.057.